Vi accepterar ett brett utbud av betalningsmetoder, inklusive Visa, MasterCard, Maestro, American Express, UnionPay, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Klarna och PayPal, för att säkerställa en säker och smidig betalningsupplevelse.

OTA YHTEYTTÄ Miro of Sweden
Arvostamme aikaasi ja pyrimme tekemään kokemuksestasi sujuvan ja positiivisen. Tarvitsetpa sitten apua tuotteiden, maksujen, palautusten tai minkä tahansa muun kanssa, autamme sinua mielellämme. Alta löydät osiot, joiden avulla löydät nopeasti tarvitsemasi vastaukset tai tiedot.
VANLIGA FRÅGOR & SVAR
Order & Produkt
Frakt & Leverans
Återbetalning & Byte
Vilka betalningsalternativ har jag?
Hur spårar jag min beställning?
Efter att du har lagt din beställning kommer du att få ett bekräftelsemail från oss. Detta mail innehåller detaljer om ditt köp. När din beställning har skickats kommer vi att meddela dig via e-post med en spårningslänk från leverantören, så att du kan följa leveransens framsteg.
Hur avbryter eller ändrar jag min beställning?
Tyvärr är det inte möjligt att ändra eller avbryta en beställning när den väl har lagts. Däremot kan du begära en återbetalning.
När fyller ni på lagersaldo?
Är samtliga av era produkter tillverkade inom EU?
Vi samarbetar med designers och varumärken inom EU, och en stor del av våra produkter designas och utvecklas här. Majoriteten av produkterna tillverkas inom EU, men vissa designers kan välja att hantera delar av sin produktion utanför Europa.
Om du har frågor om ursprunget för en specifik produkt är du varmt välkommen att kontakta oss, så hjälper vi dig gärna med mer information.
Hur lång tid tar leveransen?
Det brukar ta 6–12 arbetsdagar för att skicka och leverera din beställning.
Erbjuder ni gratis frakt?
Alla våra priser inkluderar frakt, så det tillkommer inga extra kostnader för leveransen.
Skickar ni utomlands?
Ja, vi skickar till de flesta länder inom Europa.
Var skickas min beställning från?
Våra produkter skickas från Polen, Italien och Frankrike, beroende på var produkten finns i lager och din leveransadress.
Jag har fått en del av min beställning. När kommer resten av varorna?
Om du har beställt flera produkter kan det hända att vissa varor anländer före andra. Detta är helt normalt och inget att oroa sig för. Dina produkter kommer att levereras inom den tidsram som angavs vid utcheckningen, med en maximal leveranstid på upp till 12 arbetsdagar.
Om du inte har fått alla dina varor efter 12 arbetsdagar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Jag har fått fel varor. Vad ska jag göra nu?
Om du har fått fel varor, vänligen kontakta oss så kommer vi att ersätta dem med de korrekta produkterna. Observera att du behöver skicka foton och, vid behov, videor som tydligt visar de felaktiga varorna du har fått. Se till att inkludera ditt ordernummer när du skickar in denna information, så hjälper vi dig så snabbt som möjligt!
Vad är er policy för återbetalning och byte?
Du kan begära en återbetalning inom 14 dagar efter att du har mottagit ditt paket. Observera att returnerade varor måste vara i samma skick som när de levererades. Kostnaden för returfrakten står kunden själv för.
Hur spårar jag min återbetalning?
För att spåra statusen på din återbetalning, vänligen hänvisa till bekräftelsemejlet du fick från oss.
Hur lång tid tar det att få återbetalningen?
När vi har mottagit din retur, vänligen ge oss 3–5 arbetsdagar för att behandla din återbetalning. Återbetalningsbeloppet kommer automatiskt att överföras till samma betalningsmetod som användes vid köpet.